ای پریزاده بیا. .. غزل اول

مردم از حسرت روی تو پریزاده بیا

به سوی ساده دلان ای مه من ساده بیا

برمگرد از من شوریده دل ای طالع سست

شرمگینم مکن ای بخت خداداده بیا

من که تسلیم دو ابروی توام دست قضا

هر چه خواهد بکند ای بت آزاده بیا

همه آفاق اگر از تو بنالند رواست

تو ستمکاره ای ای شوخ پریزاده بیا

من ز چشمان تو مخمورم و از باده چه سود

بهر تسکین دل زار من ای باده بیا

کی شود آن بت رعنا که به احسان گوید:

ای دل از کف شده ی از قلم افتاده بیا


امروزانه های احسان

آذرماه نود و سه

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید حمیدی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ب.ظ http://Hale-khoob.blogsky.com

سلام
مطالبتون پرمحتواست،لذت بردم.
خوشحال میشم به من هم سر بزنید و تبادل لینک داشته باشیم و من رو هم از نظرات و پیشنهادات خودتون بهره مند کنید.
درضمن ما داریم یه سری کلاس با حضور اساتید مجرب برگزار میکنیم که شماهم میتونید با نظراتتون مارو در برگزاری بهتر این کلاسها یاری کنید.ممنون. منتظر نظراتتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد