سهم من از شب........

سهم من از شب

 

                    شاید

 

                همان ستاره ای باشد

 

                            که همیشه پنهان است

 

                        همیشه

 

                              همیشه

 

                                      همیشه

 

و یا به قول قاصدکها

 

                     ستاره ی من

 

                                      همان است

 

                                                که پیدا نیست .

 

پیدا نیست یا پنهان چه فرقی می کند ، درد این است که نیست که نخواست باشد . همین . سر ِ،خط .

 

تا نزدیکهای صبح خروس خوان خیره به آسمان بودم . اولش ابر بود ابر و ابر . و من چقدر دلم تنگ تو بود . به آسمان نگاه می کردم و دعا و دعا و دعا .

باد که آمد انگار ابرها تکان خوردند و ماه بود و ماه و چند ستاره اما ستاره من خودش را پنهان کرده بود ، شاید من اشتباه میکنم و اصلاً در آسمان خدا ستاره ای ندارم . شاید ، نمی دانم .

 

و من باز بیدار خواهم ماند و خیره به آسمان شاید که دلش ....نمی دانم دلش که برای من نمی تپد که آرزو کنم شاید روزی دلش برایم تنگ شود . اما بیدار می مانم . که دل من همیشه تنگ اوست .

 

 

آتش خشم پر از قهر تو می گفت : برو

 

                                   جذبه ی چشم پر از مهر تو می گفت : بایست .





بی مخاطب خاص

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد