اما من هنوز...

هر چی می خوام برات بگم قصه ی دل واپسیه                                               

                     هر چی نثارت بکنم یه آسمون بی کسیه

قصه تو

        قصه من

                قصه با تو بودن

                            قصه با هم بودن

                                     قصه عاشق بودنه

حرفای ما هر کلمه اش از عاشقی سرودنه

                          نمی دونم یادت میاد روزایی که قصه نبود

حیف که همیشه این روزا

خاطره میشه خیلی زود

خیلی زود

یادش بخیر روزایی که شعرای من مال تو بود

دست من از تو می نوشت

قلب من از تو می سرود

اما دیگه فاصله ها جایی برای ما نگذاشت

انگار نمی شه  دور بود و پیش کسی دل جا نگذاشت

شاید اینم یه قصه بود

که قهرماناش ما بودیم

من و تو ...............

ما که بغیر از دل خوش

دنبال چیزی نبودیم

من و تو زیر بارون تو خیابون

حالا دیگه تو فال ما نشونه عاشقی نیست

دیگه نمی شه گفت که عشق چیز همیشه موندنیست اما .........

تو رفتی و من تنها شدم

تنهای آواره شدم

موندم با یه دنیا خاطره

دیگه تو نیستی

دیگه تو نیستی

که من و تو زیر باد بیابون دست تو دست هم باشیم

اما ..........

اما من هنوز

عاشقمو دوست دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد