عروسکی مثل ...

عروسک قصه ی من گهواری خوابت کجاست

قصر قشنگ کاغذی پولک افتابت کجاست

بال و پر نقره ای کفتر عشقم و کی بست

ایینه ی طوطی منو سنگ کدوم کینه شکست

صدای عشق من وتو که تلخ گریه اور

تو این سکوت قصه ای شا ید صدای اخر

بعد از من و تو عاشقی شاید به قصه ها

بره شاید با مرگ من و تو عا شقی از دنیا بره

عروسک قصه ی من سو ختنه من ساختنمه

تو این غمار بی غرور بردن من باختنمه

عروسک قصه ی من شکستنت فال منه

این سایه ی همیشگی مرگ که دنبال منه

جفتای عاشق و ببین از پل ابی میگذرن

عروسک قلبشون و به جشن بوسه میبرن

اما برای عشق ما اون لحظه ی ابی کجاست

عروسک قصه ی من پس شب افتابی کجاست

عروسک قصه ی من زخم شکسته با تنت بمیرم

ای شکسته دل چه بی صداست شکستنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد