نیدونم...

۱-می ترسم دنیا به پایان برسد و من در چشم تو جایی نداشته باشم،می ترسم کلمات نتوانند شوق مرا به تو توصیف کنند. می ترسم کبوترانی که به سمت تو پرواز می دهم نارسا باشند. شب طولانی شده است و تا چشمان تو هست آفتاب جرات برآمدن ندارد

2. شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست این دل با نگاهی سرد پرپر می شود با خودم عهد بستم بار دیگر که تورا دیدم ... بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تو میمیرم

3. می دونین گریه چیه؟؟؟؟ گریه نشون غصه هاست. گریه نماد عاشقاست گریه پیام هم دلیست گریه میگن هزارویک حرف دله گریه نماد مردنه گریه نماد محبته فکر نکنی منظور من همون گریه آبشاری اون گریه ای که من میگم همون اشک کوچیکه بلوریه که آسه آسه میاد پایین از گوشه سرخ چشام

 

 

امروز بد جور قاطی هستم.

دیروز بعد از ظهر کلی از مدارک و وسایلم رو گم کردم . هرچی میگردم اثری ازشون نیست.

صبح اول وقت رفتم تاکسیرانی ولی اونجا هم نبود نمیدونم چیکار کنم ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد