سلام ببخشید اگه دیر به دیر آپ میکنم

سلام خدمت همه دوستان

نظر به نوشته دوست گلم که پرسیده بود دلیلی واسه به روز نکردن بلاگ وجود داره باید بگم که نه .

دلیل فقط اینه که چند روزیه که مشغول یه پروژه کاری هستم و دارم واسه نمایشگاه بین المللی که از ۱۷ تا ۲۰ بهمن توی تهران برگزار میشه آماده میشم .

راستی به عنوان ۵ دانشجوی کار آفرین برتر کشور انتخاب شدم .

توی همین نمایشگاه هم قراره نفر اول رو معرفی کنن.

از طرفی جهاد به ما یه گلخانه تحقیقاتی داده که مشغول کارای اونم هستم .

از طرف دیگه دارم واسه سوئد پذیرش میگیرم که اکه خدا بخواد واسه ادامه تحصیل برم اونجا.

از یه طرف دیگه هم مشغول کارای ثبت اختراع اتوماسیون هستم .

خودتون بگید دیگه وقتی واسه زندگی میمونه؟

امتحانا هم از اون طرف .

ولی بازم به روی چشم .حتما زود زود آپ میکنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد