سلام

اگه چند روزی نبودم می بخشید.

دیروز یکی از مهمترین خبر های توی زندگیمو شنیدم

دانشگاهی که میخواستم ازش پذیرش بگیرم بالاخره جواب داد.

دیروز از یکی از دانشگاه های سوئد یک ایمیل اومد که با درخواست من موافقت کردند.

فروردین باید کارای ویزا رو انجام بدم.و ایشالا اگه خدا بخواد مرداد هم برم .

واقعا نمیدونم چی باید بگم .

شرمنده سرتونو دد آوردم .فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ق.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
تبریک عرض شد! خواستی ساک تو ببندی از من به تو نصیحت هیچ شی خاطره داری رو با خودت همراه نکن...لپ تاپم حتما ببر! زبان کشور مقصد هم اگه بلد نیستی حتما تو وقتی که داری بخون خیلی تاثیر داره .
نصیحت ها م و کردم انشالله که موفق باشی
خیلی برام قشنگ بود یه دوست!ببینم من پیشت اومده بودم یا تو پیشم اومده بودی اصلا ما هم و میشناسیم!؟

رزیتا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://hamesheashegh.blogfa.com

به عاشقی ام گرمی و تب داد شقایق
آرامش مهتابی شب داد شقایق
رسوا شدم آسوده شد او فکرش و من را
یک عاشق دیوانه لقب داد شقایق

سلام دوست عزیز
دیگه سری به ما نمیزنی ما رو فراموش کردی.
مبارکه به سلامتی ایشالله موافق بشی
برای منم دعا کن آخه منم دارم پذیرش میگیرم از دانشگاه صنعتی مونیخ یعنی میشه منم یه روزی بیام خبر گرفتن پذیرشم و بدم برام دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد