برف نو سلام سلام

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام دوست من
مزاحم شدم ببینم برات امکان داره که نظرت رو در مورد متن های وبلاگ ذیل بدونم؟
پیشاپیش ممنون از زمانت
www.seeyourinside.blogsky.com

مهسا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

وبلاگ قشنگی بود تمامه صفحه هاشو دیدم.
با توام٬ ای سهراب
ای به پاکی چون آب
یادته گفتی بهم؛
تا شقایق هست زندگی باید کرد
نیستی سهراب ببینی
که شقایق هم مرد،
دیگه با چی کسی رو دل خوش کرد
یادته گفتی به هم
اومدی سراغ من نرم و آهسته بیا
که مبادا ترکی برداره چینی نازک تنهایی تو،
اومدم آهسته
نرم تر از یک پر قو
خسته از دوری راه خسته و چشم به راه
یادته گفتی به هم عاشقی یعنی دچار
فکر کنم شدم دچار
تو خودت گفتی
چه تنهاست ماهی اگر دچار دریا باشه
آره تنها باشه یار غم ها باشه
یادته می گفتی گاه گاهی قفسی می سازم
می فروشم به شما
تا به آواز قناری که در آن زندانی است
دل تنهایی تان تازه شود
دیگه حتی آن شقایق که اسیر قفسه؛ سهراب،
ساحل یک نفسه
نیست که تازه گی بده این دل تنهایی من
پس کجاست اون قفس شقایق ت
منو با خودت ببر با قایقت
راست می گفتی کاش مردم دانه های دل شان پیدا بود
آره کاشکی این دل شان شیدا بود
من به دنبال یه چیز بهترینم سهراب
تو خودت گفتی به هم٬
بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد