برو این فیلم رو ببین

راستش امروز داشتم درس می خوندم که یاده یه فیلم افتادم که می خواستم واسه اولین بار نیگاش کنم .  

 

 

فیلم نفوذی (Inside Man) محصول سال 2006 

باید اعتراف کنم که چند وقتی بود که فیلم ی ندیده بودم که ذهنم رو درگیر کنه . 

فیلم از دزدی یک بانک در شهر نیویورک شروع میشه . 

و بازی های موش و گربه بازی های معمول که بین دزد و پلیس پیش میاد ولی توی این فیلم پلیس ها حسابی سر کار رفتن (مامور پلیس هم دنزیل واشنگتن هستش که من عاشق بازیشم)اما از او بهتر جودی فوستر که نقش یک رابط که دارای قدرت سیاسی هستش به بازی کشیده میشه و جناب آقای دزد که من از این به بعد دنبال فیلم هاش خواهم بود ، کلیو اوون  بود . 

هیچ چیز اون چیزی که فکرشو میکردیم پیش نرفت تا اینکه دزد ها به مقصودشون می رسن. و پلیس هم .... بقیه اش رو خودت ببین.

اگه تا الان ندیدین پیشنهاد میکنم حتما گیرش بیارید .  

ارزش دیدن رو داره . 

الانم امدم که اینا رو بنویسم تا دیگر دوستان هم از این فیلم لذت ببرن . 

اگه امری ندارید من برم سر ترجمه ها و تحقیقات ثانویه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد