فراق...


بـــی تو دیگــــــــر به خـــــــــدا تاب_ شب_ تار نــــدارم

جــــــــــز خیال_ تو و فکــــــــر_ تو   دگر کــــــــار ندارم

                                 گـــــــرچه گفتی که مگو راز و بپوشان غــــــــم عشق

                                 راز افشـــــــــــا شد و من قــــــــــدرت_ انکــــــار ندارم

جز تو آن کس که به حرف_ دل_ من گوش دهد کیست؟

گــر نباشـــــی  به خــــــدا  محـــــــــــرم_ اسرار ندارم

                                 به وصــــــــــالت نرسیدم که دگـــــــــر هیچ دوایـــــــی

                                 بهـــــــــــر_ آرامش_ این خـــــــــــاطر_ بیمــــــار ندارم

تو چـــــــــــــــرا دور شدی از من و رفتــی ز کنــــــارم؟

گوییـــــــــا در نظــــــرت قــدر_ خس و خـــــــــار نـدارم

                                رفتــــــــی اما تو ندیدی که شـــــدم غــرقه ی_ حیـرت

                                باورم کــــــــی شود آخـــــــــر که دگــــــــر  یار  ندارم؟


***********************

لطفاً شعر رو آهسته بخونید . در ضمن این شعر واسه الان نیست اما با روحیات امروز من تطابق داشت .موزیک وبلاگ رو عوض کردم . پیانو رویای طلایی اثری از استاد جواد معروفی رو براتون گذاشتم. در ضمن بازم میگم که نظرات بی نام و نشون خونده نمیشه و تائید هم نمیشه .

پائیز هشتادو شش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد