واگویه چیست؟

واگویه چیست؟

واگویه همان سخنانی است که از دل انسان برمی آید و بی مخاطب بر زمین می نشیند. 

به عبارتی دیگر از زبان دهخدا:

1/ علنی کردن مطلبی که مدتها ناگفته مانده

2/ درد دل 

3/ بیان مکنونات درونی 

سخنان دلم را اینجا مینویسم. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ایمیل زیر در ارتباط باشید:

Fasle.zemestan@gmail.com

نظرات 6 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

برای کسب اطلاعات میام شعرا برای خودته؟
نمیتونم دل بکنم از شعرات

دوست گرامی دلنوشته میدونی چیه ؟؟؟
چند بار باید بگم که نوشته های خودمه. همین . راحت شدید؟

فائزه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

اینا دل نوشته نیست
شعر شعر
شعر ناب
وای
الان جیمیل که باز نمیکنه
من چیکار کنم؟
کتاب دارید؟اسمتون؟
شاعرید پس

فائزه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

شعرات عالین اما وبت خیلی اذیت کردش
بارگزاریش خیلی پایین بود
بعضی از صفحه ها هم رو باز نمیکرد
مرسی بابت جیمیل
مرسی بابات شعرات
امروز با شعرای تو سر کردم

فائزه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

خیلی خوب بودن
همشون
ما که جوابی ندیدیم ازتون
اما واقعا معرکه بود
خوشحال میشم بیشتر بخونمت
منتظر شعر جدید و احساس جدید خواهم بود

فائزه پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

امروز خیلی کد نوشتم خسته شدم
مرسی بابت شعرات

فائزه شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
فصل زمستون
خوبی؟
شعر جدید نداری؟
جوابی هم که دریافت نکردیم اما خوب دیگه شاعرید دیگه
همین جوری اومدم اینجا
دوست داشتم که بیام
پروفایل داشته باش بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد